Energetyka Cieplna

 

 
 

 

innowacyjne podejście
do biznesu w przedsiębiorstwie energetycznym

 

 

     dla energetyki cieplnej

           
 
    Branżowy System ERP w przedsiębiorstwie ciepłowniczym
 

nowoczesny – innowacyjny - skalowalny – funkcjonalny – modułowy

 

              
 
Cechy przewagi rynkowej

  • kompletny, w pełni zintegrowany i zautomatyzowany posiada wspólną dla wszystkich modułów
    • bazę danych
    • logikę biznesową
    • interfejs użytkownika
  • wsparcie wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa
  • możliwość pracy w sieci lokalnej, zdalnie przez przeglądarkę www i z wykorzystaniem urządzeń mobilnych
  • dowolna metoda wprowadzania/importu odczytów
  • zintegrowana kartoteka lokalizacji, wszystkie dane dostępne z jednego miejsca
  • system sprzedaży bilingowej automatycznie generuje faktury dla dowolnie określonych grup odbiorców w formie automatycznej wysyłki PDF
  • dowolna konfiguracja taryf, posiada edytowalny cennik taryf oraz rejestrację i historię ich zmian
  • system może obsłużyć dowolną konfigurację urządzeń niezależnie od ich miejsca w strukturze
  • posiada platformę internetową EBOK
     


 



 

Wspomaga zarządzanie wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa

 

 

 

  • Rejestracja i Archiwizacja korespondencji.

    • pisma wychodzące
    • pisma przychodzące
    • pisma wewnętrzne
  • Księgowość

    • środki trwałe
    • bankowość internetowa
  • Kadry i Płace

  • CRM - obsługa procesów

    • inwestycyjny
    • serwisowy
    • wymiana urządzenia
    • obsługa awarii
    • gwarancyjny i reklamacyjny
  • Handel

    • system zakupowo magazynowy
    • obsługa Umów z Klientami
  • System bilingowy - Fakturowanie

  • WorkFlow automatyzacja procesu inwestycyjnego

    • wydanie zapewnienia o możliwości włączenia
    • wydanie warunków
    • uzgodnienie dokumentacji projektowej
    • zgłoszenie do realizacji
    • zlecenie wykonania odbioru technicznego
    • rejestracja w systemie bilingowym
  • Business Intelligence

  • E-BOK Internetowe Biuro Obsługi Klienta

    • dostęp do własnych faktur, umów, rozliczeń itp. z możliwością drukowania
    • przesyłanie do odbiorców i akceptacja przez nich aneksów do umów
    • zgłoszenia awarii przez odbiorców
    • przesyłanie do odbiorców komunikatów o planowanych pracach
       
       

Najważniejsze osiągnięte efekty

 

  • pełna automatyzacja procesu fakturowania,

  • prosty i szybki dostęp do informacji

  • integracja danych z wielu źródeł w jednym systemie informatycznym umożliwia sprawne zarządzanie i łatwą wymianę danych

  • system umożliwia bieżące kontrolowanie i analizę danych finansowych w tym kosztów w rozbiciu na dowolne kategorie

  • w zakresie proponowanych modułów istnieje możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa

  • sprawne zarządzanie procesami

    • przyśpieszenie procesu przepływu dokumentów pomiędzy działami i pracownikami
    • zminimalizowanie ryzyka wystąpienia błędu
    • szybki wgląd do źródłowych dokumentów
       

 

Wdrożenia realizujemy w pełnym zakresie funkcjonalnym lub określonym przez Użytkownika z możliwością rozbudowy
w przyszłości
 

Zamów bezpłatną prezentację enova365 dla energetyki cieplnej